Методист, вчитель біології Зелінка Лариса Миколаївна

РОЗРОБКИ УРОКІВ


1. УРОК З БІОЛОГІЇ 7 КЛАС: Узагальненя і систематизація знань Тип Хордові. НадкласЧетвероногі.»  ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО УРОКУ. 

2. УРОК З БІОЛОГІЇ 9 КЛАС: Біосоціальна природа особистості. Типи темпераменту.Визначення власного темпераменту.


Отправить по электронной почтеНаписать об этом в блогеПоделиться в XОпубликовать в FacebookПоделиться в Pinterest

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Главная страница
Подписаться на: Сообщения (Atom)

Страницы

  • Главная страница
  • Семінар з хімії
  • Семінар з біології
  • семінар-практикум з атестації педагогічних кадрів
  • Екологічна конференція "ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ"
  • АТЕСТАЦІЯ БІБЛІОТЕКАРІВ
  • ВЛАСИЙІ ДОСВІД РОБОТИ
  • МЕТОДИЧНІ ДОРОБКИ
  • БІНАРНЕ ЗАСІДАННЯ ВЧТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО...
  • Всеукраїнька науково-практична конференція природничо-математичного циклу
  • ВИВЧАЄМО ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ
  • НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР З ІНФОРМАТИКИ
  • ІНТЕГРОВАНИЙ СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ
  • НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР З МАТЕМАТИКИ
  • ОСВІТНІЙ ТРИПТИХ
  • КОУЧИНГ
  • БІОЛОГІЧНО-ГЕОГРАФІЧНИЙ БІЄНАЛЕ
  • ГРОМАДСЬКІ СЛУХАННЯ.
  • РОЗРОБКИ УРОКІВ
  • Військово-патріотичний захід "Озброєні піснею-покликані маршем"
  • Портфоліо методиста
  • Науково-практичний семінар за технологією перевернутого навчання

Обо мне

лариса
Просмотреть профиль

Архив блога

  • ▼  2021 (1)
    • ▼  февраля (1)
      •  Інтегрований квест  «Математика навколо вчителів»...
  • ►  2020 (2)
    • ►  марта (1)
    • ►  февраля (1)
  • ►  2019 (3)
    • ►  мая (1)
    • ►  марта (1)
    • ►  января (1)
  • ►  2017 (4)
    • ►  марта (4)

Мій педагогічний шлях

Увесь мій педагогічний шлях – це кроки сходження до професійної майстерності. Перші роки педагогічної діяльності почалися в невеличкому селі Верби Нижньосірогозького району, де я працювала вчителем біології. Через чотири роки другою моєю сходинкою стала робота директором Малолепетиської неповної середньої школи Великолепетиського району.

Сьогодні - я методист.

Відтоді мене постійно тривожать думки: «Чи в повній мірі я виконую свої професійні обв’язки, чи має право називатися методистом?». Адже місія методиста – бути завжди на крок попереду, вести інших. Чим виміряти професійні успіхи, невдачі? Тому прислів’я «Вік живи – вік учись» цілком можу вважати девізом своєї самоосвітньої діяльності. Навчання, пошук, накопичення ідей, перетворення їх у життя – постійна методична круговерть, яка захоплює і надихає. Стараюся йти в ногу з часом: з цікавістю оволодіваю інноваціями (інтерактивними технологіями), використовую їх у своїй роботі та сприяю впровадженню у роботу вчителів навчальних закладів району. Професія методиста передбачає наявність професійних знань, комунікативних, організаторських, аналітичних навичок, лідерських рис. А методист природничо-математичних дисциплін повинен ще й добре орієнтуватися в формуванні предметних компетентностей відповідно до освітніх галузей Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти. Та, на мою думку, однією з головних принад успішного методиста є вміння бути поруч, на одній горизонталі з вчителем, бути завжди корисним. «…Професіоналізм методистів…не в підтримці образу «всезнаючого, всевміючого» дилетанта, а в умінні надавати ефективну допомогу» (І. Суслова). А ще: «Щоб змінити людей їх необхідно любити. Вплив на них пропорційний любові до них», - говорив Й. Песталоцці. Я впевнена, що ми підвладні «закону бумерангу», так як і закону всесвітнього тяжіння. Щоб змусити вчителя творити, необхідно запалити іскру бажання, а це можна зробити тільки з любов’ю. І коли це вдається – відчуваю, що на своєму місці, що недарма їм «методичний хліб».

Сьогодні роботу вчителів природничо - математичного циклу й мою, як методиста, обтяжує низка об’єктивних факторів, що спричинені застарілістю матеріально-технічної бази, фондів методичної літератури у бібліотеках.

Мрію про «світлу смугу» для педагогів, про сучасно-обладнані навчальні кабінети біології, математики, фізики, хімії, про створення на базі навчальних закладів сучасних інформаційних центрів, послуги яких будуть користуватися попитом серед педагогів та учнів, про сучасні лабораторні прилади, про розширення можливостей методичної служби через впровадження технологій Веб.2.0.

Щоб хоч трішечки наблизитись до мрій, необхідно впевнено йти вперед і працювати, адже як сказав Джон Шаар, «майбутнє – це результат вибору одного шляху, з широкого кола альтернатив, які пропонує день нинішній. Це те, що ми створюємо. Створюємо спочатку волею і розумом, а потім діями. Бо майбутнє – це не те, до чого ми рухаємось, а те, що ми створюємо». А йти значно легше, коли йти разом. Це кредо назавжди.

Моя робота заключається в тому, щоб допомогти педагогам у відкритті самих себе, дати їм можливість проявити свій професіоналізм, творчість, майстерність, щоб кожен з них став майстром педагогічної праці.

Общее·количество·просмотров·страницы

21,952
Тема "Венецианское окно". Автор изображений для темы: merrymoonmary. Технологии Blogger.