Затверджую
Завідувач
районного методичного кабінету
Т. В. Вольська
|
План роботи
районного семінару-практикуму директорів,
заступників директорів з навчально-виховної роботи, завідувачів дошкільних
навчальних закладів
на тему
«Сучасні аспекти методичного
супроводу атестації педагогічних кадрів»
Мета: Забезпечення безперервної
освіти директорів, заступників директорів завідувачів дошкільних закладів,
підвищення їх науково- методичної і професійної компетенції з питань організації
атестації педкадрів. Удосконалення
системи роботи щодо проведення атестації педагогічних працівників
Місце
проведення:
Районний методичний кабінет.
Дата
проведення: 04
грудня 2016 року.
Форма
проведення: круглий
стіл, робота в групах, права «Педагогічний арбітраж».
І Теоретична частина
900 – 1010
1..Нормативно-правова база атестації педагогічних кадрів.
1. 2. Планування роботи в атестаційний період.
1. 2. Планування роботи в атестаційний період.
1. 3.
Складання картки вивчення діяльності педпрацівників у між атестаційний період.
1. 4.
Вивчення педагогічних здібностей вчителів.
1. 5.
Функціональні обов'язки атестаційної комісії і вимоги до членів атестаційної
комісії.
1. 6. Індивідуальний план підготовки та участі в атестації педагогічних працівників, що атестуються.
1. 6. Індивідуальний план підготовки та участі в атестації педагогічних працівників, що атестуються.
1. 7. Принципи проведення атестації.
Зелінка
Л. М. – методист районного методичного кабінету КУ «Великолепетиський центр
по обслуговуванню закладів освіти
|
ІІ Практична частина
910 – 1100
2. Ділова гра «Перевір себе»
Зелінка
Л. М. –методист районного методичного кабінету КУ «Великолепетиський центр по
обслуговуванню закладів освіти»
|
3. Кадровий вернісаж.
Вимоги до оформлення нагородних
матеріалів за результатами атестації
4Методичні рекомендації.
Пам’ятка
для керівника навчального закладу
Вимоги до рівня освіти педагогічних
працівників
для проходження ними атестації на відповідність займаній посаді
з присвоєнням кваліфікаційних категорій
для проходження ними атестації на відповідність займаній посаді
з присвоєнням кваліфікаційних категорій
Складено
відповідно до пункту 4.1 Типового положення про атестацію педагогічних працівників відповідно
до наказу МОН України №1473 від 20.12.11 року зі змінами, затвердженими наказом
МОН України від 08 серпня 2013 року № 1135.
Назва посади
|
Освітній рівень
та галузь знань |
Освітньо-кваліфікаційний рівень
|
|
учитель
|
повна вища
педагогічна освіта з предметів (предмета), які викладає
|
спеціаліст
або магістр |
|
учитель
початкових класів
|
повна вища
педагогічна освіта за спеціальністю початкова освіта, початкове навчання
|
спеціаліст
або магістр |
|
дві освіти
|
1) неповна вища педагогічна освіта* за
спеціальністю початкова освіта, початкове навчання
або базова вища педагогічна за цією самою спеціальністю |
молодший
спеціаліст
бакалавр
|
|
2) повна вища педагогічна освіта за іншим
фахом
|
спеціаліст
або магістр |
||
учитель-дефектолог
(логопед, сурдопедагог, тифлопедагог, олігофренопедагог)
|
повна вища
педагогічна освіта за спеціальністю дефектологія (логопедія, сурдопедагогіка,
тифлопедагогіка, олігофренопедагогіка) або корекційна освіта (за
нозологіями)
|
спеціаліст
або магістр |
|
викладач
професійно-технічного навчального закладу
|
повна вища
педагогічна освіта або інша повна вища освіта та проходження спеціальної
підготовки
|
спеціаліст
або магістр |
|
соціальний
педагог
|
повна вища
педагогічна освіта за спеціальністю соціальна педагогіка
|
спеціаліст
або магістр |
|
педагог-організатор
|
повна вища
педагогічна освіта незалежно від спеціальності
|
спеціаліст
або магістр |
|
практичний
психолог
|
повна вища
освіта за спеціальністю практична психологія, психологія
|
спеціаліст
або магістр |
|
завідувач
логопедичним пунктом, логопед
|
повна вища
педагогічна освіта за спеціальністю корекційна освіта
|
спеціаліст
або магістр |
|
вихователь
групи продовженого дня загальноосвітнього навчального закладу
|
повна вища
педагогічна освіта
|
спеціаліст
або магістр |
|
вихователь
школи-інтернату
|
повна вища
педагогічна освіта
|
спеціаліст
або магістр |
|
вихователь
професійно-технічного навчального закладу
|
повна вища
педагогічна освіта
|
спеціаліст
або магістр |
|
викладач
початкового спеціалізованого мистецького навчального закладу (школи
естетичного виховання), концертмейстер
|
повна вища
фахова освіта
|
спеціаліст
або магістр |
|
дві освіти
|
1) неповна вища фахова освіта*
або базова вища фахова освіта |
молодший
спеціаліст
бакалавр
|
|
2) повна вища педагогічна освіта за
відповідним напрямом
|
спеціаліст
або магістр |
||
художній
керівник
|
повна вища
фахова освіта
|
спеціаліст
або магістр |
|
дві освіти
|
1) неповна вища фахова освіта*
або базова вища фахова освіта |
молодший
спеціаліст
бакалавр
|
|
2) повна вища педагогічна освіта за іншим
фахом
|
спеціаліст
або магістр |
||
інструктор
слухового кабінету навчального закладу для дітей зі зниженим слухом
|
повна вища
педагогічна освіта за спеціальністю дефектологія (сурдопедагогіка) або
корекційна освіта (за нозологіями)
|
спеціаліст
або магістр |
|
інструктор з
праці
|
повна вища
фахова педагогічна освіта
|
спеціаліст
або магістр |
_______________________
*Середня спеціальна освіта
— до введення у дію Закону України «Про освіту» (у редакції Закону України від
23 березня 1996 р. № 100/96-ВР).
Аналіз результатів атестації педагогічних
працівників у навчальному році
Результати атестації
|
Прізвище, ініціали та
посада працівника
|
|||||||
Відповідає займаній посаді
|
||||||||
Відповідає займаній посаді за умови виконання заходів,
визначених атестаційною комісією
|
||||||||
Не відповідає займаній посаді
|
||||||||
Присвоєно кваліфікаційну категорію
|
спеціаліст
|
|||||||
спеціаліст першої категорії
|
||||||||
спеціаліст другої категорії
|
||||||||
спеціаліст вищої категорії
|
||||||||
Відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії
|
спеціаліст
|
|||||||
спеціаліст першої категорії
|
||||||||
спеціаліст другої категорії
|
||||||||
спеціаліст вищої категорії
|
||||||||
Присвоєно педагогічне звання
|
вихователь-методист
|
|||||||
старший вихователь
|
||||||||
учитель-методист
|
||||||||
старший учитель
|
||||||||
керівник гуртка-методист
|
||||||||
практичний психолог-методист
|
(особистий підпис)
Порівняльний аналіз результатів атестації
педагогічних працівників за навчальні
роки
Результати
атестації
|
2006/2007
|
2007/2008
|
2008/2009
|
2009/2010
|
2010/2011
|
||
Присвоєно кваліфікаційну категорію/атестовано на
відповідність присвоєній раніше кваліфікаційній категорії
|
спеціаліст
|
||||||
спеціаліст другої категорії
|
|||||||
спеціаліст першої категорії
|
|||||||
спеціаліст вищої категорії
|
|||||||
Присвоєно педагогічне звання
|
|||||||
Відповідає займаній посаді
|
|||||||
Відповідає займаній посаді за умови виконання заходів,
визначених атестаційною комісією
|
|||||||
Не відповідає займаній посаді
|
Пам’ятка
для керівника
загальноосвітнього навчального закладу
загальноосвітнього навчального закладу
Вимоги
до рівня професійної підготовки та кваліфікації педагогічних працівників
при присвоєнні їм педагогічних звань
при присвоєнні їм педагогічних звань
Педагогічне звання
|
Вимоги до рівня професійної підготовки
та кваліфікації працівника |
Посада, робота на якій дає право на присвоєння педагогічного
звання
|
вихователь-методист
|
ü має кваліфікаційну категорію
«спеціаліст вищої категорії»
ü досяг високих показників у роботі
ü здійснює науково-методичну і науково-дослідну
діяльність
ü має власні методичні розробки, які пройшли
апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними
об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації,
закладів післядипломної освіти
|
вихователь
|
керівник
гуртка-методист
|
ü має найвищий тарифний розряд та
повну вищу освіту (диплом спеціаліста або диплом магістра)
ü досяг високих показників у роботі
ü здійснює науково-методичну і науково-дослідну
діяльність
ü має власні методичні розробки, які пройшли
апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними
об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації,
закладів післядипломної освіти
|
керівник гуртка
|
майстер виробничого
навчання І категорії
|
ü має стаж роботи на посаді майстра
виробничого навчання не менш як 8 років і найвищий тарифний розряд
ü досяг високих показників у роботі
ü на високому професійному рівні
володіє методикою практичного навчання, ефективно застосовує її у роботі
|
майстер виробничого навчання
|
майстер виробничого
навчання ІІ категорії
|
ü має стаж роботи на посаді майстра
виробничого навчання не менш як 5 років і найвищий тарифний розряд
ü досяг високих показників у роботі
ü добре володіє методами і прийомами
виробничого навчання, майстерно застосовує їх у роботі
|
майстер виробничого навчання
|
педагог-організатор-методист
|
ü має кваліфікаційну категорію
«спеціаліст вищої категорії»
ü досяг високих показників у роботі
ü здійснює науково-методичну і науково-дослідну
діяльність
ü має власні методичні розробки, які пройшли
апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними
об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації,
закладів післядипломної освіти
|
педагог-організатор
|
практичний
психолог-методист
|
ü має кваліфікаційну категорію «спеціаліст
вищої категорії»
ü досяг високих показників у роботі
ü здійснює науково-методичну і науково-дослідну
діяльність
ü має власні методичні розробки, які пройшли
апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними
об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації,
закладів післядипломної освіти
|
практичний психолог
|
старший учитель
|
ü має кваліфікаційну категорію
«спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» (якщо має
базову вищу або неповну вищу педагогічну освіту, то стаж педагогічної
діяльності повинен бути не менш як 8 років, а тарифний розряд — найвищим)
ü досяг високого професіоналізму в
роботі
ü систематично використовує передовий
педагогічний досвід, бере активну участь у його поширенні
ü надає практичну допомогу іншим
педагогічним працівникам
|
учитель
|
учитель-методист
|
ü має кваліфікаційну категорію
«спеціаліст вищої категорії»
ü досяг високих показників у роботі
ü здійснює науково-методичну і науково-дослідну
діяльність
ü має власні методичні розробки, які пройшли
апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними
об’єднаннями викладачів вищих навчальних закладів І–ІІ рівнів акредитації,
закладів післядипломної освіти
|
учитель
|
Індивідуальна облікова картка
педагогічного працівника
Прізвище, ім’я,
по батькові
|
Посада
|
Освіта
|
Педагогічний стаж
|
Дата проходження
підвищення кваліфікації
|
Дата
попередньої атестації
|
Результати
попередньої атестації
|
Навчальний рік міжатестаційного періоду
|
Участь педагога у методичній роботі
(форми та зміст заходів)
|
Опрацьована література
|
||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий