Економічна соціалізація учнів у природничих науках
З метою розширення знань вчителів про значимість
економічних понять у викладанні предметів природничого циклу 16 березня 2017
року відбувся районний науково-практичний семінар з проблеми: «Формування економічних
понять при вивченні біології, екології, географії в умовах соціалізації
освітнього простору» на базі Рубанівських ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 (директор
Стасенко В. І.) та № 2 (директор Єрохіна С. І.), у якому взяли участь 14
педагогічних працівників району.
Практична частина складалась із
відвідування уроку - дилеми з біології в 11 класі «Природний і штучний відбір.
ГМО у створенні нових сортів і порід: за і проти», учитель Таран Т. О.
(Рубанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2) та інтегрованого уроку з географії в 7
класі «Залізничний та автомобільний транспорт і його особливості», учитель
Болгарина А. Г. (Рубанівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1). Учителі поділилися
досвідом роботи з питань формування економічної компетентності учнів,
висвітлили значимість застосування економічних понять на уроках, формування в
учнів навиків практичного застосування набутих знань в житті та знаходження
шляхів розв’язання економічних проблем. У
підсумку учасники семінару відзначили високий професіоналізм учителів.
Брифінг на тему «Економічна соціалізація учнівської
молоді методом проблемного навчання» провела з учасниками семінару методист
районного методичного кабінету комунальної установи «Великолепетиський районний
центр по обслуговуванню закладів освіти» Зелінка Л. М., яка наголосила на економічній
соціалізації учнів в умовах реформування освіти.
Учасники семінару отримали неабияке задоволення від
вправи «Я сьогодні...», яку підготувала Магдич Л. Л., методист районного
методичного кабінету Великолепетиський районний центр по обслуговуванню
закладів освіти», де вчителі мали змогу розкритися як особистості та проявити
власний творчий потенціал.
Підводячи підсумки, учасники семінару зазначили, що в
роботі учителів створюються такі умови, які позитивно впливають на
інтелектуальний розвиток, сприяють розкриттю творчих здібностей учнів.
Науково-практичний семінар пройшов у дружній та
доброзичливій атмосфері. Учасники семінару дали йому високу оцінку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий